Oprava poničené či propálené sedačky v autě

Sedačky auta jsou snad jedním z nejcitlivějších a nejnáchylnějších na poničení míst v autě. Jsou totiž neustále zatěžována, a proto opotřebení je stihne dříve než cokoliv jiného v kabině. Navíc, žádná, byť sebelepší, látka není natolik pevná, aby ustála jak přirozené stárnutí materiálu, tak i každodenní zacházení. Může dojít k protržení, prošoupání, popálení sedačky nebo jinému poškození způsobenému běžným provozem. V tomto případě budete potřebovat odbornou opravu poškozené sedačky. Jak to bude probíhat?


Jakým způsobem v United-C opravujeme škrábance na autě?

Mít poškozený lak na autě není nic příjemného a nevzhledné oděrky mohou mít i finanční dopady. Hlubší poškrábání laku může představovat riziko pro karoserii, která může začít především u starších aut korodovat. Drobné škrábance způsobí i kartáče mycích linek, odlétající štěrk a kamínky nebo také nešikovné couvání u stěny podzemních garáží. Škrábance se dají zařadit do kategorii dle vážnosti – pouze povrchové, ty které již poškodily barevnou vrstvu a hluboké škrábance.


Jakými způsoby lze opravit poškozený nárazník

Poškození nárazníku automobilu bývají věcí velmi nepříjemnou. Nemusí docházet k nim v důsledku nehody, ale pouhého nedopatření řidiče – například, při parkování, kdy si nevšimnete vysokého obrubníku nebo neodhadnete vzdálenost ke zdi. Poškodit nárazník mohou také vlivy počasí nebo i jiní řidiči. Jak ale opravit poškozené místo – vlastními silami nebo využít pomoci profesionální autolakovny?


Lakování automobilu – svépomocí či u profesionálů

U každého auta se někdy objeví větší či menší oděrky v laku. Často se přijde k odřenému laku opravdu snadno a ani nevíte jak. Drobné oděrky mimo
jiné způsobují i kartáče mycích linek, odlétající štěrk od projíždějících aut, nebo také nepozorný řidič na parkovišti, který bouchne do vašeho auta
dveřmi nebo klidně do něj nacouvá. Ten pocit, když najdete váš vůz s poškrábanými či dokonce sedřeným lakem, je k vzteku. Jak to tedy vyřešit a vyplatí se investovat do opravy v profesionální autolakovně či to zvládnout svépomocí?


Ať se blýská, aneb čím nejlépe rozleštit Vaše auto

Karoserie automobilu je jednou z jeho nejvíce zatěžovaných částí a zároveň tím, čeho si na něm všimneme jako první a upřímně řečeno „obal“ je i v tomto případě to, co alespoň na první pohled prodává. Nicméně zanedbaná údržba, zašlá špína, odlétající štěrk, nešetrné mytí a agresivní čisticí prostředky jsou faktory, které mají na vzhled laku neblahé účinky.


Chemické čištění interiéru vozidla, aneb když na to sami nestačíte

Většina majitelů automobilů má nejvyšší zájem na tom, aby jejich vozidla zůstala co nejdéle v tom nejlepším stavu. To ovšem vyžaduje pravidelnou péči a údržbu, jejíž nedílnou součástí je starání se o interiér vozu. Pro někoho radost a takřka pravidelný koníček, pro jiné nezbytná nutnost a ne moc příjemná povinnost. Ať už patříte k těm šťastnějším z první skupiny, nebo k většině z druhé, někdy není na škodu čištění interiéru přenechat povolanějším.


 

Oprava promáčklin na karoserii bez nutnosti lakování

I sebeopatrnější řidič na svém miláčkovi občas najde nějakou tu promáčklinku či podobný defekt a musí řešit ošemetnou otázku, jak napáchané škody co nejlépe, nejúčinněji a také nejlevněji odstranit. Přijít k takové úhoně není nijak těžké – střet s dalším automobilem, nehoda při parkování, vandalství, nebo „obyčejné“ krupobití, to je jen zběžný výčet možných příčin.


Válka s počasím, aneb jaké jsou možnosti opravy karosérie po krupobití

Víte co mají společného zemědělec a majitel automobilu? Správně, oba mají hrůzu z krupobití, oběma totiž může nadělat docela velké škody. Dnes se budeme věnovat té druhé skupině, čili si povíme, jaké máme možnosti oprav karoserie právě po krupobití.


Renovace světlometů

Polykarbonátové (nebo chcete-li plastové) kryty světlometů jsou u modernějších automobilů už samozřejmostí. Jejich výroba je jednodušší, efektivnější, levnější a výsledný produkt napomáhá ke snižování hmotnosti celého vozu. Oproti tradičním skleněným krytům mají však tyto typy jednu nevýhodu. Sklo je na rozdíl od plastu mnohem více imunní vůči působení UV záření a jiným vlivům.


Obnovení zašlých plastů

Využití polymerů slaví už po desítky let obrovské úspěchy ve všech průmyslových oblastech, automobilky nevyjímaje. Vysoká odolnost plastů, jejich nepřeberné možnosti zpracování a modifikací, nízká hmotnost a cena výroby je staví do role základních pilířů pro výrobu automobilů. Momentálně zkrátka nemáme lepší materiál a tak jsou původně kovové součástky nahrazovány jejich plastovými alternativami.


Back to top