Opravy karoserií po krupobití

Silné bouřky s krupobitím dokážou napáchat škodu nejen farmářům ale i lidem ve městě, hlavně automobilistům. Oprava důlků po krupobití se dá zajistit více způsoby.

První způsob spočívá v opravě automobilových dílů nebo jejích nahrazení, poté se karosérie tmelí a nakonec přebarvuje. Tento způsob opravy nedoporučujeme, jelikož zabírá příliš mnoho času a je dost nákladný. Další nevýhodou této metody opravy po kroupách je časová náročnost při výběry vhodné barvy a její aplikace. Navíc tmel ať je jakékoli kvality po pár letech expluatace vozu může popraskat.

Druhý způsob opravy karosérie po krupobití, jenž my využíváme, je oprava samotných promáčknuti. K zajištění této opravy využíváme německou technologii PDR (Paint Dent Removal), také známou jako vakuová oprava karosérie. Oprava důlků po kroupách se provádí jednodušeji, promáčkliny se vytahuji pomoci specializovaných vakuových přícucek, prote se proklepávají kladívky, a vyrovnávají do rovné plochy pomoci speciálních háků. Tato metoda je mnohem levnější a časově nenáročnější.

Než jsme se definitivně rozhodli pro tuto metodu oprav auta po krupobití, pečlivě jsme testovali tyto dvě metody oprav v našem autoservisu a objevovali celou řadu důvodů, proč je lepší používat technologii PDR pro opravy důlků.

Oprava po kroupách metodou PDR obvykle trvá 1 až 3 dny na rozdíl od klasické opravy s lakováním, která může trvat i nejeden týden.

Navíc při prodeji vozu přebarvená karosérie vozu může vyvolat u potencionálního kupujícího celou řadu otázek včetně obav ohledně rozsáhlé nehody, již se váš vůz ve skutečnosti nikdy nemusel zúčastnit.

Více info:

Odstranění promáčknutí po krupobití se provádí na střední velikosti důlků a bez poškozeného laku. Oprava po kroupách se provádí na jakémkoli povrchu karosérie, s výjimkou míst s dvojitým kovem a hranami (horní lemy a dolní prahy, v oblasti zámků (kliky), spodní hrana blatníků, horní část dveří).  Dle typu opravy nabízíme možnost opravy s částečným lakováním dílů.
Back to top